بازار

زگیل تناسلی خفیف در مردان را چگونه باید درمان کرد؟

با توجه به نبود اطلاع رسانی و سطح پایین اطلاعات جامعه در مبحث بهداشت جنسی و عمومی در بیماری های جنسی از جمله زیگیل تناسلی یا اچ‌ پی وی، روز به روز شاهد همه گیر شدن این بیماری هستیم.

زیگیل تناسلی نوعی بیماری است که هم در مردان و هم در زنان دیده می شود.

امروز و در این مقاله قصد داریم زیگیل تناسلی خفیف در مردان را بررسی کنیم و بهترین راه درمان را به شما معرفی خواهیم کرد.

زیگیل تناسلی خفیف، به معنی این نیست که نیاز نیست آنرا درمان کنید، در صورت بروز اچ پی وی در فرد و مشاهده وی، باید به فکر درمان باشید، چرا که زیگیل تناسلی خفیف یا کم یا حتی بدون نشانه در صورت عدم درمان به نوع خطرناک آن تبدیل می شود. برای درمان زیگیل تناسلی خفیف در مردان، باید تحت درمان معتبر باشید.

منظور از اعتبار از درمان این است که پکیج یا واکسن ارائه شده در آن مرکز معتبر باشد و از سازمان بهداشت، غذا و دارو مجوز داشته باشد.

شاید برایتان سوال شود که چه درمانی مناسب شماست و کدام مرکز بهترین نوع درمان را ارائه می دهد.

معتبر ترین مرکز درمان زیگیل تناسلی خفیف مردان

 انجمن و مرکز ایران اچ پی وی بزرگترین مرکز درمان انواع بیماری های اچ پی وی است.

این انجمن برای اولین بار در ایران به منظور فرهنگ‌سازی بهداشتی و همچنین درمان صحیح به وجود آماده است.

مرکز ایران اچ پی وی از سوی سازمان بهداشت مجوز رسمی دارد و تمامی پکیج های درمانی این انجمن بزرگ بسیار معتبر بوده و بیماران زیادی با پکیج های درمانی مرکز ایران اچ پی وی درمان شده اند.

پکیج های ایران اچ پی وی برای تمامی افراد مناسب بوده و فرقی نمیکند که بیماری شما در کدام مرحله باشد و نوع اچ پی وی و میزان خطر آن چه مقدار باشد، با مصرف موارد درمانی این مرکز به راحتی می توانید تحت درمان قرار گرفته و از شر این بیماری خلاص شوید.

برای دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۹۶۴۶۰۳۶۷۶ در تماس باشید.

زیگیل تناسلی خفیف در مردان

زگیل تناسلی خفیف در مردان یا زگیل تناسلی کوچک نوع کم‌خطرتر ویروس اچ پی وی در مردان است که اگر در زمان مناسب به متخصص مراجعه شود، قابل کنترل خواهد بود. HPV ۶ و HPV۱۱ دو نوع زگیل تناسلی خفیف در مردان هستند که در بیش از ۹۰ درصد مبتلایان به شکل زائده‌های کوچک ظاهر می‌شوند که حتی اگر شما به پزشک مراجعه نکنید باید به فکر درمان آن باشید.

ظاهر زیگیل تناسلی خفیف در مردان چگونه است؟

اندازه زگیل تناسلی خفیف معمولاً کمتر از یک تا دو میلی‌متر است، اما خوشه‌های آنها ممکن است بسیار بزرگتر باشند. در بعضی موارد، زگیل‌ها به اندازه‌ای کوچک هستند که با چشم غیر مسلح قابل رویت نیستند. این زگیل‌ها ممکن است هیچ علامتی ایجاد نکنند یا باعث خارش، تحریک یا درد شوند.

مدت زمان درمان زیگیل تناسلی خفیف درمردان

بیشتر عفونت‌های ویروس پاپیلومای انسانی که زگیل‌های تناسلی خفیف را ایجاد می‌کنند، معمولاً خود به خود در طول چند ماه تا دو سال برطرف می‌شوند. اما اگر زگیل‌های تناسلی بدون درمان رفع شوند، فرد ممکن است همچنان به ویروس آلوده باشد. در صورتی که عفونت ویروسی درمان نشود، زگیل‌های تناسلی ممکن است بیش از حد بزرگ شوند و خوشه‌های بزرگی را ایجاد کنند.

دقیقا به همین دلیل است که استفاده از پکیج درمانی انجمن ایران اچ پی وی بسیار مهم بوده و حتی در صورت ناپدید شدن زیگیل ها اقدام به درمان کند چرا که ویروس اچ پی وی همچنان در بدن او باقی مانده است. از این رو تنها پکیج درمانی مرکز ایران اچ پی وی است که به کمک این افراد می آید و از انتقال بیماری از فرد به پارتنر یا شریک جنسی وی جلوگیری میکند.

نحوه درمان زیگیل تناسلی خفیف در مردان

رهایی آسان‌تر از زگیل‌های تناسلی ممکن است با درمان زودهنگام با پکیج درمانی مرکز ایران اچ پی وی حاصل شود. تنها راه اصلی درمانی که برای زگیل‌های تناسلی وجود دارد نزد مرکز و تنجمن ایران اچ پی وی بوده. این درمان‌ها شامل استفاده از تمامی مواردی است که در پکیج های درمانی این مرکز به همراه دستور العمل آنبه شما داده می شود است. این درمان‌ها ممکن است به چندین هفته طول بکشد و در این مدت، از استفاده از موادی که پوست را حساس کنند، پرهیز می‌شود. همچنین، ممکن است به فرد توصیه می شود که به هیچ عنوان تا پایان درمان خود یا شریک جنسی خود و تا محو کامل زگیل‌ها از انجام روابط جنسی پرهیز کند.

به‌رغم اینکه این پکیج درمانی می‌تواند زگیل‌ها را محو کند و ویروس اچ پی وی را درمان کند، هیچ راه درمانی دیگری برای از بین بردن ویروس عامل بیماری زگیل‌های تناسلی وجود ندارد، زیرا بسیاری از درمان‌های غیر اصولی و اشتباه برای نواحی خاصی مانند دست‌ها و پاها طراحی شده‌اند و نباید بر روی نواحی جنسی استفاده شوند و در بسیاری از موارد منجر به بدتر شدن بیماری و حتی درگیر شدن بیشتر ویروس با بدن شود.

hpv2

پیشگیری از ابتلا به ویروس اچ پی وی

برای پیشگیری از زگیل‌های تناسلی، بهترین راه پرهیز از روابط جنسی بدون بهداشت جنسی یا کاستن از تعداد شرکای جنسی است. استفاده از کاندوم نیز می‌تواند به کاهش احتمال ابتلا کمک کند اما باید به یاد داشت که کاندوم‌ها نمی‌توانند در تمامی موارد تمامی سطوح آسیب دیده را پوشش دهند.

عواملی که می‌توانند خطر ابتلا به عفونت ویروس پاپیلومای انسانی را افزایش دهند شامل ابتلا به عفونت‌های مقاربتی دیگر افراد، ارتباط جنسی با شرکای جنسی متعدد، کمبود بعضی از انواع ویتامین، و داروها یا بیماری‌هایی که سیستم ایمنی را تضعیف می‌کنند، مانند بیماری ایدز، می‌باشند.

اما بهترین راه پیشگیری از ویروس اچ پی وی و زیگیل تناسلی، استفاده از پکیج های درمانی مرکز ایران اچ پی وی است که با استفاده از این پکیج ها شما به هیچ عنوان به این ویروس مبتلا نخواهید شد

سخن آخر

درمان زیگیل تناسلی و ویروس خطرناک اچ پی وی بسیار مهم بوده و افراد زیادی به دنبال درمان آن هستند، در این مقاله سعی شد بهترین راه درمان که نزد مرکز و انجمن بزرگ ایران اچ پی وی است با شما به اشتراک بگذاریم.

امیدواریم بهداشت جنسی و عمومی افراد حاضر در جامعه به قدری بالا رود تا قبل از مبتلا شدن به اچ پی وی، از آن پیشگیری کنند.

برای دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۹۶۴۶۰۳۶۷۶ در تماس باشید یا به وبسایت ایران اچ پی وی به نشانی زیر مراجعه فرمایید.

https://hpviran.com/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و عصر مهر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه